top of page
Szerző képeDemeter Lilla

MIÉRT AKARNÁNK ELPUSZTÍTANI SZEGÉNY UNIKORNIST?

Frissítve: 2021. febr. 5.

Egy vállalkozás indítása gyakran egy ragyogó ötleten alapul.  Az elképzelésünket sokszor úgy éljük meg, hogy ez biztosan korszakalkotó, ilyen még nem volt korábban, ez igazán nagy sikert fog aratni. De mire is alapozzuk ezt?


Csili-vili applikációk lebegnek máris a szemeink előtt és már az Amazon-on vagyunk fél lábbal. Megtervezzük, dédelgetjük, szépítgetjük az ötletünket és mi magunknak is egyre jobban megtetszik és ragaszkodunk elképzelésünkhöz. Álmainkban szinte egy kis unikornist kezdünk nevelgeti. Amikor pedig egy olyan emberrel találkozunk, aki kritizálja ötletünket, rögtön ellenségnek tituláljuk, aki megtámadta a mi védtelen, csodás kis unikornisunkat.


Mark Payne híres könyvében arra világít rá, hogy már az ötlet megszületésekor figyelnünk kell a piac jelzéseire, a Magic/ Varázslat mellett a Money/ a Pénz szavára is, hogy vállalkozásunk ne a mitikus unikornisok világát gyarapítsa, hanem reális üzleti eredményeket, nyereséget hozzon megálmodójának.


A MÓDSZERTANRÓL


Hogyan öljünk meg egy unikornist? – Teszi fel a kérdést a szerző a címben, de valójában szó sincs cuki varázslények vadászatáról. Mark Payne egy egyedülálló, színfalak mögötti betekintést nyújt egy úttörő módszertanba, amely a ma legkeresettebb innovációs gyárnak nevezhető. Ez a módszer a legmerészebb termékeket hozza létre, majd sikeresen viszi azokat piacra.



Manapság az innovációt az üzleti vezetők és a média egyaránt a növekedés kulcsának tekintik. Központi téma ez minden vállalatnál, a startupoktól kezdve a Fortune 500-ig. Ebben a közegben Payne vállalkozását, a Fahrenheit 212-őt olyan nagy teljesítményű innovációs csapatnak tekintik, amely képes megoldani a legösszetettebb, legkritikusabb kihívásokat.

A Fahrenheit 212-es sikerének egyedülálló módszerei ötvözik azt, amit a ’Magic’ – az innováció kreatív oldala és a ’Money’- a pénz, az üzleti oldal képvisel. Minden lehetséges ötletnél, egy innovatív termék piacra juttatásánál is a végcélt érdemes szem előtt tartani, mivel nagyban befolyásolja a vállalat üzleti tevékenységét és növekedését. A könyvben Mark Payne lerántja a leplet arról, hogy ezek a vállalatok hogyan képesek innovatívabb termékeket és ötleteket piacra dobni, mint bármely más cég, és ajánlásokat tesz, hogyan oldják meg a legnagyobb kihívásaikat.

8 megtekintés0 hozzászólás

댓글


bottom of page