top of page

Társadalmilag hasznos vállalkozás? Itt egy remek példa: SHARE – A jótékony ser

Májusban a Business Heroes Klub vendége Alvégi Lóci, SHARE – A jótékony ser alapítója lesz. Lóciékat igazi hős vállalkozónak mondhatjuk, hiszen csapatával létrehozott egy olyan sörmárkát, ami jótékony célokat szolgál.


A sörökből befolyó profit nem kevesebb, mint 100 %-át magyar alapítványoknak és civil szervezeteknek adják. Ezzel nem csak a közhasznú szervezeteknek segítenek, de nekünk is, hiszen mi lehetne egyszerűbb módja az adakozásnak, mint legurítani egy kézműves sört? Ennek ellenére a Sharenek nem célja, hogy az emberek minél több sört fogyasszanak. Sőt, a profit harmadát alkoholfüggőséggel foglalkozó szervezeteknek ajánlják.



A projektet Lóci és két társa 2016-ben indították be, azóta 500.000 forintot gyűjtöttek jótékony célokra. 2017-ben a Bánkitó Fesztivál söre volt,–reméljük idén se lesz ez másként- valamint a Share-busszal találkozhattunk már az I Bike Budapesten vagy a Fenntarthatósági napon.


Ha kíváncsi vagy, mi kell egy ilyen vállalkozás beindításához, vagy csak még többet szeretnél tudni a jótékony sörözésről, akkor várunk május 24-én 18 órától a HumanHub-ba, ahol Lóci mindent elmesél a kezdetektől és még Share-t is kóstolhattok.

25 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése

Meseország mindenkié

Az utóbbi időben nagy port kavart a Meseország mindenkié című mesekönyv. A mesék évezredes hagyománya, hogy egy közösséget tanítanak bölcseleti szempontból. Hogy ki, mit ért meg belőle, az a tanítókon

bottom of page